Thursday, February 23, 2017

Kolmas nädal San Joses//Los Angeleses

Nädal jätkus San Joses - esmaspäeva esimese poole olin kodus ning õhtupoolikul käisin poodlemas.

Tulemus: kaks paari suvekingi,  lokitangid ja nipet-näpet. Riiete ostlemisega kõige edukam ei ole olnud - üks paar pikki pükse reisi algusest, sest kaasas ühtegi paari ei olnud ja ilma oli külm.

Üks varasemalt proovitud toode - Blowout ning ühe toote olen neist jõudnud ka siin ära proovida - CoverGirli BB kreem, mis minu nahale ei sobi (liiga kuivatav ja vähese katvusega). Ja vasakpoolseid kingi olen ka saanud siin kanda :)
Janno käis Alariga kohtumas ning San Franciscos nn värbamisüritusel - inimesi oli olnud väga palju, kuid tegemist oli pigem Teeviida sarnase üritusega. Kokkuvõte - ei olnud kasulik üritus.

Viisakad riided vahelduseks

Järjekord nn Teeviidale
Koju jõudsime 8-9 vahel: Taavi läks magama ning Lea oli veel linna peal kolleegidega. Seega - rahulik õhtu.

Teisipäev - kodune päev, ka Leal oli kodukontori päev.

Kaisa hommikusöögid San Joses - puder, kohv ja vesi

Janno hommikusöögid - muna, peekon ja piim ning Lea leib

Vahepeal käisime Macy's Marc Jacobsi kotti vaatamas, mille eelmisel nädalal broneerinud olin ning näitasin Jannole nn Euroopa tänavat. Sõime külmutatud mahla ning nautisime päikest.

Külmutatud mahl, mis maitses nagu külmutatud jogurt - sobilik palavaks päevaks
Magustoidule päikse käes järgnes lõunasöök kaubanduskeskuse jahedas restoranis. Valik sai tehtud Foursquare alusel nagu ikka.

Parimad olid nn pelmeenid üleval paremas nurgas. Vasakpoolse supini ei jõudnudki sel päeval - lasime kaasa pakkida.

Ostsime Leale ja Taavile külalislahkuse eest tänuks 4 pudelit veini (2 punast, 2 valget) ja sõitsime koju tagasi viimasele õhtusöögile Lea ja Taaviga (grillkana lisanditega).

Veinipoes leidus ka limonaadi

Kolmapäev - aeg sõita Los Angelesse, auto tuli üle anda hiljemalt 22:00 ja sõiduaeg 6 tundi. Plaanisime tagasi sõita maantee nr 1 kaudu (mööda rannikut, kurviline ja üherealine  tee - aeglane, kuid ilusate vaadetega).
Rannik, mis mulle meenutas Iirimad (kus ma käinud ei ole, kuid millisena seda ette kujutan)

Janno piilub

Peaaegu Mustang maanteel nr 1

Läänerannik San Franciscost lõunapool läbi katkise klaasi
Jõudsime peaaegu McWay joani, kui pidime tagasipöörde tegema, sest sild oli vihmasadude tulemusena kokku vajunud. Seega - sõitsime tagasi peaaegu sinna, kust alustasime ja käisime mehhiko restoranis söömas.

Janno ja mehhiko toit - rõõmus nägu, kuid tegelikult suured sõbrad ei ole

Juustuga täidetud paprika ning avokaado Kaisale
Pool 4 alustasime uuesti teed Los Angelese poole ja nüüd juba vaikselt muretsedes. Veerand 10-ks jõudsime koju, viisime pagasi tuppa ja siis sõitsime lennujaama. Andsime auto üle 21:40. Lõpp hea, kõik hea. Autol olnud kraapsude kohta ei öeldud midagi. Õhtusöögiks sõime eelmise päeva lõunasöögi ülejääke - suppi ja nuudleid.

P.S. Meie kodu uks Venice-s on vahepeal üle värvitud!

Justkui uus!
Neljapäev - tööpäev. Õhtul läksin jalutama (10 000 sammu oli vaja täis kõndida), kuid astusin teel sisse ka maniküürisalongi, et aeg kirja panna - mind pandi tooli istuma ning tehti maniküür kohe ära (hind - 45 dollarit; maniküüri tegija - mees, ilmselt Vietnamist, inglise keele oskus vähene). Vahepeal hakkas  juba pimedaks minema ja seetõttu pidin koju tagasi liikuma (pimedas üldjuhul õhtuti üksi väljas ei liigu). Uudistes räägitakse siin palju ilmast, homseks on tormihoiatused - toit on varutud, s.h. esimest korda ka lehtkapsast.

Reede - kodune päev, kui väljas on viimaste aastate (uudised - viimase 20 aasta) suurim torm. Meie maja jäi puudest ja üleujutustest puutumata, kuid uudistes jäid mõned autod tänaval üleujutuse kätte, majad kukkusid puude otsa (või siis vastupidi), elektriliinid kukkusid maha, tees oli auk.

Laupäev - saime kokku Kristinaga ning käisime A.O.C.-s söömas (klaas veini - 17 eurot). Janno sõi omletti, mis siin on tihti rulli keeratud või pooleks murtud ning midagi keskele pandud ja kõrvale serveeritakse kartuleid, ning mina ja Kristina valisime pardi. Viisime nende perele sinepit, Mesikäpa komme, suitsujuustu ja kingid. Peale seda jalutasime Beverly Hillsini - sinna jõudes hakkas tibutama, seega sõitsime bussiga Santa Monicasse. Selleks ajaks oli tibamine üle jäänud ning jalutasime koju.

Tormi jäänused tänaval

Teel võtsin Urth kohvikust -  populaarne kohvik Venice peatänaval, kus keskendutakse orgaanilisele toidule - boba ehk mullitee. 10 000 sammu tuli ka ilusti täis.

Pühapäev - päike paistis, seega jalutasime Santa Monicasse.

Venice ja palmid

Käisime söömas Cha Cha Chickenis (Foursquare hinnang 9.2 - maksimaalne on 10.0).

Janno sõi kookosega kana, kuid kookose maitset ei tundnud

...ja mina salatit (aga ei midagi erilist)

Tagasiteel koju - järjekordne seinamaaling Venice Main Streetil
Homme on Ühendriikides riigipüha - Presidendi päeva, seega pered naudivad pikka nädalavahetust (kuna ametlikult on siin 14 puhkusepäeva, siis iga lisapäev on teretulnud).

Varsti koju! Nädala aja pärast oleme juba Tallinnas (ja koolipingis)